Gå til indhold
SENIORPLEJE.DK - DIN GARANTI FOR PROFESSIONEL & FAGLIG RÅDGIVNING
Butikken på Ny Boder holder ferielukket fra 22/2 frem til 4/3. Webshoppen vil pakke og sende ordrer som vanligt
SENIORPLEJE.DK - DIN GARANTI FOR PROFESSIONEL & FAGLIG RÅDGIVNING
Butikken på Ny Boder holder ferielukket fra 22/2 frem til 4/3. Webshoppen vil pakke og sende ordrer som vanligt

Fragt & Returnering

Fragt

Vi leverer med PostNord og oftest indenfor 1-3 dage med mindre andet er angivet.

Prisen for fragt er 59 kr for ordre under 800 kr, gratis levering til pakkeshop på ordre over 800 kr.

Der kan tilkøbes levering til erhverv til 90 kr og levering til hjemmet til 90 kr.

Er din vare i stykker, eller har du spørgsmål vedr. returnering, reklamation eller noget tredje, skal du kontakte os via vores mailadresse kontakt@seniorpleje.dk.

Hvor længe kan jeg returnere min vare?
Du kan returnere din vare i op til 14 dage efter, du har modtaget eller afhentet den. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Den må ikke lugte af røg, have været åbnet i et rygerhjem, eller have været i nærheden af dyr eller kæledyr (pga. allergi).
Ved køb af varer kan originalemballagen udgøre en væsentlig del af varens værdi. Husk derfor altid at sende emballagen med retur. Når varen er modtaget, undersøgt og godkendt på vores lager, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Er det en vare som i følge aftale er bestilt specielt hjem til dig, fratrækker vi gebyr for porto + håndtering, hvis denne vare mod forventning sendes retur.

Det er vigtigt at varen indpakkes forsvarligt, når du sender den retur.


Spar tid ved at benytte det medfølgende returlabel.

Prisen for at benytte det medsendte returlabel er 69kr for alle almindelige varer. 

Undtaget er alle rollatorer og kørestole. Disse koster 89kr i returnering.

Lænestole står køber selv for at returnere da dette er en special/bestillingsvare.



Du skal sende varen til:

Seniorpleje (retur)
Ny Boder 11
7080 Børkop
Danmark

OBS! Varen må ikke sendes til pakkeshop. I så fald returneres pakken. 

Hvordan får jeg mine penge retur?
Når vi har modtaget din vare, får du en mail med godkendelse af returneringen. Vi overfører købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde en beskrivelse af fejlen samt et billede af samme.

Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages senest 7 dage efter varen er leveret, og gerne hurtigst muligt. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af GLS-mærket fra pakken og et billede af kassens beskyttende indhold.

Alle reklamationer skal sendes til kontakt@seniorpleje.dk