Guide til gode sovevaner

0 kommentarer

Soveværelset er for mange mennesker et meget personligt rum. Det er hér, vi lader vores batterier op, og vi bruger mange timer i døgnet i vores seng.

Derfor er det også vigtigt, at vi har fokus på at skabe de bedste forudsætninger for en god søvn.

Rigtig mange mennesker har store udfordringer med smerter, angst, rastløse ben, nattesved, fysisk og mental uro, samt problemer med at forflytte sig selv gennen natten.. 

Fakta er, at det slider på os som menneske, og nedsætter både ydeevne og livskvalitet, når vi over længere tid ikke formår at få en god og sammenhængende søvn.

Vi har her valgt at præsentere dig for vores top-3 bud, for at opnå bedre søvnvaner.

-Vekseltrykmadras: ideel til smerter, tryksår, immobilitet, diskusprolaps, brud mm. 
https://seniorpleje.dk/collections/sovevaerelset-1/products/vekseltryksmadras-inkl-pumpe-med-regulering

 

-Kølehovedpude med memoryfoam og bambusbetræk: Ideel ved nattesved, sygdom.

 https://seniorpleje.dk/collections/sovevaerelset-1/products/luksus-hovedpude-med-kolende-varmende-effekt

-Tyngdedyner: Ideel ved mental og fysisk uro, angst og søvnløshed.

https://seniorpleje.dk/products/tyngdedyne-med-blodt-vaskbart-betraek?variant=38121573908657

 

 

Skriv en kommentar

Alle blogkommentarer kontrolleres inden publicering
[time], fra [location]
Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de hjemmesidens forskellige funktioner og til markedsføring af vores produkter og services. Ved at klikke ok accepterer du websitets brug af cookies.
Tak, du er nu tilmeldt!